Wednesday, July 05, 2006

This is so fucking random man!

Pa sondagkvall nar Lisa satt med en kompis pa en bar vid stranden gar det forbi en kille. Lisa sager till sin kompis att killen ar valdigt lik en gammal klasskompis fran gymnasiet. Killen ar Jocke Brannstrom som ar ute och tagluffar i europa tillsammans med, for tillfallet, sex andra sundsvallskillar. Lisa far gladjefnatt!
Mindre an ett dygn senare invaderas Lisas och Idas rum av dom valplanerade killarna som inte har nagonstans att sova for natten, deras plan var en parkbank. Efter storkok av makaroner och kottfarssas, lite partysaft fran narbutiken och en svang ner pa stan sover det killar overallt i hela rummet. Tur att hyresvarden ar bortrest annars hade vi nog varit vrakta vid det har laget.
Tack killar for tre grymt roliga, galna dagar!
...ett kort inlagg idag men en bild sager mer an tusen ord...
Sex snygga pojkar i varat sovrum...

5 comments:

Anonymous said...

shit va skojj!!
asså i fantasin e jag redan på väg till er kan jag säga..kanske blir barcelona iaf...får prata om min ev resa så kanske jag supricar i augusti!!
ha d sååå bra(vilket ni iof redan verkar ha)
pussåkramar
JULIA

Anonymous said...

Hej,
Vi kommer ju ner och hälsar på nästa vecka. Jag har avbokat vårt hotellrum. Vi är ju bara 3 stycken, så är det någon mer som kommer till Barca finns det tydligen plats kvar. Vem av er håller i rumsbokningen?
Kram
Hans-Olov

Lisa & Ida said...

Jepp, det har varit Ida and Lisas bed(floor) and breakfast i nagon dag nu. Ovantat men tokroligt!

Anonymous said...

Hej!!
Ni verkar ju kunna ta in ett helt regemente!! Som H-O sa så avbokar vi hotellet!! Lördag den 15:e kommer vi så passa på att vila upp er för sen blir det drag under galoscherna!!
Kram
Mamsen

Anonymous said...

SEX killar? Jag som trodde jag hade det bra som har två på grillen. Jäklar, tjejer!